ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Pozwala ona załatwić wiele spraw urzędowych bez wychodzenia z domu na stronie epuap.gov.pl.
Aby załatwić sprawę przez internet za pomocą platformy ePUAP, należy zalogować się w platformie ePUAP po uprzednim założeniu konta użytkownika. Konta sa bezpłatne. Dokumenty przekazuje się poprzez wypełnienie formularza i dołączenie załączników w formie elektronicznej.
Nazwa podmiotu na platformie e-puap: Urząd Miejski w Brzostku
Adres elektronicznej skrzynki podawczej podmiotu: /5qkbn721sf/SkrytkaESP
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1. Przesłane dokumenty muszą być podpisane ważnym podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym (więcej informacji o profilu zaufanym znajdziesz tutaj).
2. Akceptowalne formaty załączników to:
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Sprawy (e-usługi) możliwe do załatwienia w Urzędzie Miejskim w Brzostku za pośrednictwem platformy ePUAP:
4. Budownictwo: