Gmina Brzostek
Powróć do: Referaty

Finansowy

kierownik referatu: Elżbieta Łukasik - Skarbnik Gminy

 14 680 30 17 biuro nr 15

 

W skład referatu wchodzą następujące stanowiska: 

  • zastępca Skarbnika Gminy

Pracownik: Joanna Nowicka

  •  dwuosobowe stanowisko pracy d/s księgowości budżetowej

Pracownicy: Ewa Myśliwiec, Angelika Zyguła 

 

  14 680 30 16 Biuro nr 16 


 

  •  dwuosobowe stanowisko pracy d/s księgowości podatkowej i egzekucji

Pracownicy: Sylwia Winiarska, Marzena Bielańska

  •  dwuosobowe stanowisko pracy d/s wymiaru podatków i opłat

Pracownicy: Elżbieta Kudłacz, Ewa Kobak

Tutaj uzyskasz:

  • decyzję o wymiarze podatkowym w zakresie podatku rolnego, od nieruchomości  oraz podatku leśnego
  • decyzję w sprawie łącznego wymiaru zobowiązania pieniężnego
  • zaświadczenie o powierzchni fizycznej i przeliczeniowej gruntów
  • zaświadczenie o użytkach rolnych
  • zaświadczenie o niefigurowaniu w ewidencji podatkowej Gminy Brzostek
  • ulgę w podatku rolnym z tytułu nabycia gruntów rolnych na utworzenie gospodarstwa rolnego lub powiększenia już istniejącego.
  • ulgę inwestycyjną w podatku rolnym
  • umorzenie zaległości podatkowych

 

 

  14 680 30 20 Biuro nr 1

 



  •  stanowisko pracy d/s płac, zasiłków i obsługi kasowej

Pracownik: Anna Kania

  14 680 30 23 Kasa