Nowiny24     |     Wiadomości ze Świata     |     Rozkład PKP     |     Rozkład PKS     |     Pogoda dla Brzostku     |     
650-lecie_magnes img_2737 img_2828 img_3230ww img_3236ww img_8826 img_8828 img_8832 img_8838 img_8840
Dane urzęduGmina Brzostek
ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek
NIP: 872-22-23-191

Godziny otwarcia urzęduPoniedziałek: 8:00 do 16:00Wtorek - Piątek: 7:30 do 15:30
KontaktTel.: 14 68 03 026
E-mail: sekretariat@brzostek.pl

Konto bankoweBSR o/Brzostek:
59 8589 0006 0080 0210 2020 0005

Zadaj pytanie Burmistrzowi

 

Szukaj w pytaniach i odpowiedziach

Szukana fraza:

 


Lista pytań i odpowiedzi

Pytanie zadane dnia 2017-03-03 20:33:16, przez Młodzież z Siedlisk
Jakiś czas temu zostały złożone panu papiery w sprawie drużyny sportowej w Siedliskach-Bogusz.Deklaruje Pan że chce Pan rozwijać młodzież a jedyne co Pan na razie robi to ją niszy i zniechęca do Pana...

Młodzież z Siedlisk
 
Odpowiedź udzielona dnia 2017-03-16 08:22:49
Burmistrz Brzostku w odpowiedzi na pytanie skierowane w dniu 3 marca 2017 r. informuje, że Zarządzeniem Nr 118/16 z dnia 14 grudnia 2016 r. został ogłoszony konkurs wniosków na wsparcie realizacji zadania publicznego z zakresu rozwoju sportu w Gminie Brzostek w roku 2017 między innymi na realizację zadania "Szkolenie dzieci i młodzieży, organizowanie współzawodnictwa sportowego w piłce nożnej." Wpłynęły dwa wnioski z których jeden został rozpatrzony pozytywnie i została zawarta umowa na wsparcie realizacji zadania publicznego z przyznaniem dotacji w wysokości sto dwa tysiące złotych.
Osoby reprezentujące Klub Sportowy "SOKÓŁ" w Siedliskach-Bogusz w składzie Pani Agata Bogacz- Prezes i Pan Tomasz Szewczyk- Z-ca Prezesa w związku z ogłoszonym konkursem złożyły wniosek na realizację zadania głównie dla drużyny seniorskiej.
Klub Sportowy "SOKÓŁ" został wezwany do przedłożenia zaktualizowanego wniosku obejmującego realizację zadania dla grup młodzieżowych.
Klub Sportowy "SOKÓŁ" nie przedłożył zaktualizowanego wniosku. Tym samym złożony wniosek pozostał bez rozpatrzenia.
 
Pytanie zadane dnia 2016-12-28 22:02:21, przez Mieszkaniec Grudna Dolna
Dzień dobry chciałem zapytać czy interesuje się pan stanem dróg lokalnych w okresie zimowym na terenie gminy Brzostek?
Osobiście chodzi mi o drogę Grudna Dolna--->Głobikowa przez ˝kopalnie˝.
Droga jest rzadko odśnieżana i posypywana na dodatek tylko do granicy z Głobikową, czy to jest aż taki duży koszt żeby zostawić raptem 1,5km drogi bez żadnej ingerencji pługu jeśli już jakiś się zjawi?
Wielokrotnie interweniowałem w tej sprawie do sołectwa niestety zostałem zignorowany.
Czekam na pańskie uzasadnienie w tej sprawie.
Z poważaniem
Nie zadowolony mieszkaniec wsi Grudna Dolna
 
Odpowiedź udzielona dnia 2017-01-02 14:34:20
Odcinek drogi, o którym Pan wspomina jest na terenie Głobikowej i gmina Dębica dysponuje bądź nie dysponuje służbą do odśnieżania. Proszę tam skierować pytanie, dlaczego ten odcinek jest rzadko odśnieżany.
Drogi na terenie gminy Brzostek są wykonywane w dwóch kolejnościach odśnieżania zimowego i przedmiotowa droga Grudna Dolna - Kopalnie jest w drugiej kolejności, z tego powodu występują wspomniane przez Pana utrudnienia.
 
Pytanie zadane dnia 2016-11-30 16:52:37, przez ZZ
Dziękuję za odpowiedz dot. spożywania alkoholu na rynku przez rózne osoby ale jest ona nie zadowalająca gdyż nic nie wspominałam o legitymowaniu osób przez Pana lub pracowników z UM w Brzostku , wydaje mi się ze jako gospodarz Gminy ma Pan prawo zobowiązać Komendanta Komisariatu do zwiększenia ilości patroli w Brzostku gdyż od paru miesięcy nie widać policji.A jeśli Komendant nie reaguje na Pana Prośby o interwencje w tej sprawie to wydaje mi się powinien Pan o tym fakcie powiadomić przełożonych Komendanta.Proszę o potraktowanie tej sprawy poważnie
 
Odpowiedź udzielona dnia 2016-12-01 15:10:50
Jako gospodarz gminy nie mam prawa zobowiązać Komendanta do zwiększenia częstości patroli policyjnych na brzosteckim rynku. Mogę go tylko o to prosić. co też  wielokrotnie robiłem. Mam nadzieję, że po zakończeniu remontu budynku komisariatu sprawa ulegnie poprawie.
W tej sprawie wielokrotnie rozmawiałem z komendantem powiatowym policji.
 
Pytanie zadane dnia 2016-11-28 19:21:46, przez Mieszkanka Brzostku
Witam Pana.
Mam pytanie.
Kto powinien odśnieżać i posypywać gdy jest ślisko, przyległy chodnik do domów mieszkalnych w których wynajmowany jest lokal pod działalność gospodarczą. Właściciel domu czy najemca lokalu?
Oczywiście chodzi o centrum miasta Brzostek.
 
Odpowiedź udzielona dnia 2016-11-29 13:50:01
Przepis prawny

Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach mówi, że właściciele muszą dbać o czystość i porządek na swoich nieruchomościach. Należy jednak zwrócić uwagę, że obowiązki właścicieli nieruchomości związane z zapewnieniem porządku i czystości wykraczają poza teren ich posesji.
Właściciele nieruchomości zgodnie z brzmieniem art. 5 ust. 1 pkt 4 ustawy są również zobowiązani do utrzymania czystości i porządku przez uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż ich nieruchomości, przy czym za taki chodnik uznaje się wydzieloną część drogi publicznej służącą dla ruchu pieszego położoną bezpośrednio przy granicy nieruchomości; właściciel nieruchomości nie jest obowiązany do uprzątnięcia chodnika, na którym jest dopuszczony płatny postój lub parkowanie pojazdów samochodowych.

Kogo dotyczy obowiązek sprzątania chodnika

Jak wynika z treści art. 2 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy obowiązek sprzątania chodnika dotyczy nie tylko właścicieli nieruchomości w sensie jaki prawo przypisuje temu pojęciu, bo ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach zawiera własną definicję tego pojęcia. Dla potrzeb tej ustawy przez właścicieli nieruchomości należy więc rozumieć także współwłaścicieli, użytkowników wieczystych oraz jednostki organizacyjne i osoby posiadające nieruchomości w zarządzie lub użytkowaniu, a także inne podmioty władające nieruchomością.
Ponadto, zgodnie z art. 2 ust. 3 ustawy, w przypadku jeżeli nieruchomość jest zabudowana budynkami wielolokalowymi, w których ustanowiono odrębną własność lokali, obowiązki właściciela nieruchomości obciążają osoby sprawujące zarząd nieruchomością wspólną, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali, lub właścicieli lokali, jeżeli zarząd nie został wybrany.
Ponadto należy zwrócić uwagę, że powyższy obowiązek dotyczy właścicieli wszystkich nieruchomości bez względu na ich przeznaczenie i sposób użytkowania. Zatem bez znaczenia jest, czy działka granicząca z chodnikiem jest zabudowana czy nie, czy właściciel mieszka na posesji czy nie oraz czy nieruchomość ma charakter mieszkalny lub inny.

Urząd Gminy Brzostek
 
Pytanie zadane dnia 2016-11-25 06:42:34, przez ZZ
Panie Burmistrzu na jednym z pierwszym zebrań po wyborze na to stanowisko obiecał Pan ,ze z rynku w Brzostku znikną osoby spożywające alkohol, jakie kroki poczynił Pan w tym kierunku,gdyż do chwil,i obecnej nie sie4 nie zmieniło , nawet nie można skorzystać z szaletów gdyż zajęte sa przez osoby spożywające alkohol. Również w niedzielę nie można przejść z ulicy 20 czerwca ulicą Wąską do kościoła gdyż znajdują się tam osoby spożywające alkohol i trzeba iść na około,C0 robi policja jak nie widać w Brzostku patroli pieszych,jedynie przejada wkoło rynku nawet nie wyjdą do osób spożywających alkohol. Za co ja płace podatki jak nie mam zapewnionego bezpieczeństw.Proszę wywiązać się z danej obietnicy.Mieszkanka Brzostka
 
Odpowiedź udzielona dnia 2016-11-28 11:27:24
Zwracałem się wielokrotnie do Komendanta Komisariatu Policji w Brzostku z prośbą o interwencję w sprawie osób spożywających alkohol na rynku.
Burmistrz ani osobiście ani poprzez swoich pracowników nie ma uprawnień do legitymowania osób spożywających alkohol w miejscu publicznym.
 
Pytanie zadane dnia 2016-04-29 15:36:21, przez ewa
Panie burmistrzu,czy wie pan kiedy będa wypłacane pieniądze z 500+,w gminie i mieście Dębica już są wypłacane.
 
Odpowiedź udzielona dnia 2016-05-12 13:31:01
Wypłaty świadczenia wychowawczego (Rodzina 500+) już trwają.
 
Pytanie zadane dnia 2016-05-01 22:55:58, przez Adam
Witam.Panie Burmistrzu dlaczego w innych gminach wnioski na 500+ sklada sie w biurach gdzie rodzinne,a u nas trzeba bylo zatrudnic nowych urzednikow?Czyzby gmina nie mogla oszczedzac?Przeciez w mopsie juz dysponuja dokumentami odnosnie tych osob,wiec wystarczaloby zlozenie samego wniosku.Ponadto osoby,w biurze500+ sa nie kompetentne,poniewaz jedna mowi co trzeba przynies.A gdy to zanosze to druga mowi ze jeszcze potrzebne mi wiecej papierow.Jak sie nie ma co robic to mozna sobie tak latac,ale nie w moim przypadku.Chcialbym sie rowniez dowiedziec kiedy nasza gmina planuje pierwsze wyplaty?
 
Odpowiedź udzielona dnia 2016-05-12 12:56:04
Wszędzie do programu "Rodzina 500 +" zatrudniono dodatkowe osoby. Pragnę przypomnieć, iż od dwóch lat nasza gmina jest w rankingu samorządowym najtańszych gmin w Polsce, jeśli chodzi o wydatki na administrację. Dlatego takie uwagi są po prostu nieprawdziwymi.
Program "Rodzina 500+" jest projektem nowatorskim i czasami mamy różne interpretacje niektórych zapisów. W latach następnych i przy kolejnych wnioskach będzie nam już coraz łatwiej.
 
Pytanie zadane dnia 2016-05-11 18:26:50, przez anna
Szanowny panie burmistrzu,nie wiem czy nie traktuje pan swoich wyborców poważnie,ale takie odnoszę wrażenie że chyba tak ,tym bardziej że głosowałam na pana.Na początku maja zadałam panu pytanie kiedy będą wypłacane pieniądze 500+ i do tej pory nie doczekałam się odpowiedzi.Pani sekretarz gminy,również zapwniała w obserwatorze lokalnym że pieniądze z 500+ do 10 maja będą na kontach,ale to jest nieprawdą,ponieważ dalej niema.Więc jeśli nie spełnia się tego co się powiedziało w gazecie którą czytają ludzie z naszej gminy i mają nadzieję że to prawda,to więc proszę niech pani sekretarz nie wypowiada słów których nie może spełnic.Z poażaniem zawiedziona mieszkanka gminy brzostek.
 
Odpowiedź udzielona dnia 2016-05-12 08:46:11
Szanowna Pani Anno,
w majowym numerze Wiadomości Brzosteckich znalazła się informacja odnośnie programu "Rodzina 500+". Odnośnie publikacji w Obserwatorze Lokalnym, to w żaden sposób informacja podana w tejże gazecie nie była konsultowana z Urzędem Miejskim w Brzostku. Do końca czerwca wszystkie osoby, które otrzymały decyzję przyznającą świadczenie, będą mieć wypłacone należne środki.
 
Pytanie zadane dnia 2016-03-25 13:44:35, przez Daniel
Szanowny Panie Burmistrzu,

Czy planuje pan w najbliższym czasie utworzenie miejscowego planu zagosp. przestrzennego, dla ulic Łukasiewicza i 11 Listopada ?
Czy uważa Pan za zasadne, aby taki plan powołać i dopuścić strefy usługowo-produkcyjne?
Decyzje o warunkach zabudowy są wydawane zbyt długo i zniechęcają inwestorów. Miasto oraz mieszkańcy skorzystali by na nowych inwestycjach w Brzostku.
 
Odpowiedź udzielona dnia 2016-03-29 11:37:51
Odpowiadając na pytanie dotyczące opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla ulic Łukasiewicza i 11-go Listopada w miejscowości Brzostek niniejszym informuję:
- miejscowy plan przestrzennego zagospodarowania sporządza Burmistrz w oparciu o Uchwałę Rady Miejskiej określającą granice obszaru, który ma być takowym planem objęty . W obecnym budżecie gminy na rok 2016 zarezerwowano kwotę 100 tyś, złotych w dziale: plany zagospodarowania przestrzennego. Gmina Brzostek posiada studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego przyjęte Uchwałą nr XIX/135/2012 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 30 sierpnia 2012r., które w obrębie w/w ulic przewiduje obszary dla zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, jednorodzinnej z usługami oraz zabudowy zagrodowej a także tereny rolne i tereny zielonych użytków rolnych. Ustalenia wymienionego studium są zgodnie z  obowiązującą ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wiążące dla organów przy sporządzeniu miejscowych planów. Biorąc pod uwagę powyższe wyjaśnienia do opracowania miejscowego planu pod strefy usługowo-produkcyjne wymagane jest dokonanie zmian w  obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego a co się z tym wiąże zabezpieczenie niezbędnych kwot w budżecie gminy.
- niedawno w Wiadomościach Brzosteckich informowałem, że staraniem Posła Bogdana Rzońcy jeszcze w roku bieżącym rozpoczną się prace studyjne przedstawiające koncepcję dla projektowanej nowej drogi Jasło-Pilzno i po tym czasie opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z wyznaczeniem terenów usługowo - produkcyjnych na tym terenie będzie wskazane
- na chwilę obecną zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym tak pod zabudowę zagrodową i mieszkaniową jak również pod zabudowę usługową i produkcyjną wydawane są decyzje o warunkach zabudowy, których czas wydania do tej pory nie był dłuższy niż dwa miesiące
 
Pytanie zadane dnia 2016-02-11 12:20:15, przez mieszkanka ul. 11-go Listopada
Witam Panie Burmistrzu!
Czy jest przewidziany jakikolwiek remont, naprawa połączenia kładki z chodnikiem wzdłuż głównej drogi na ulicy 11-go Listopada (koło Pani Lemek)? Chodnik super, ale nie zostało to połączone z kładką, w związku z czym powstała wyrwa z jednej i drugiej strony. Nie trudno w tym miejscu o potknięcie lub scentrowanie koła od rowera. Pozdrawiam :-)
 
Odpowiedź udzielona dnia 2016-02-25 07:49:29
Dziękuje za informację. Sprawa została zgłoszona do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, która jest zarządcą tej drogi publicznej.
 
Pytanie zadane dnia 2016-02-23 12:58:48, przez Marek
Panie Burmistrzu dlaczego w okresie ferii zimowych nikt nie pełni dyżuru w sekretariacie Zespołu Szkół w Siedliskach Bogusz? Brak też informacji, że taki dyżur nie jest pełniony w tej że placówce...
 
Odpowiedź udzielona dnia 2016-02-25 07:46:10
Zadałem Pana pytanie dyrektorowi szkoły. Poniżej odpowiedź jaką od niego uzyskałem.

W odpowiedzi na zapytanie dotyczące pracy sekretariatu informuję że w pierwszym tygodniu pełniłem dyżur osobiście. Cały tydzień (15.02.2016r.-20.02.2016r.) trwały przygotowania do konferencji „Wspomnienie rabacji galicyjskiej”, która odbyła się w sobotę 20.02.2016. Dla pracowników szkoły jedynym okresem urlopowym są ferie i wakacje co powoduje, że są oni wysyłani na urlopy nie tylko bieżące ale i zaległe, których mają po kilkanaście dni. Pragnę dodać, że pracownicy szkoły podobnie, jak inni pracujący mają prawo do korzystania z urlopu. W związku z powyższym sytuacja, która miała miejsce spowodowana była nie tylko urlopami ale również zwróceniem dni wolnych za dodatkowo przepracowane godziny.

Z poważaniem dyr szkoły Stanisław Wójtowicz
 
Pytanie zadane dnia 2016-02-05 14:37:28, przez Mieszkanka z Brzostku
Witam Pana Burmistrza chcę się dowiedzieć czy w naszej Gminie na 2016 rok czy będzie możliwość przyjęcia na prace publiczne?
 
Z dniem 1 lutego br. zostali zatrudnieni pracownicy interwencyjni, w Urzędzie Miejskim w Brzostku. Natomiast zatrudnienie w ramach robót publicznych będzie uzależnione od ogłoszenia naboru wniosków przez Powiatowy Urzędu Pracy w Dębicy. Podania o pracę są przyjmowane w sekretariacie Urzędu Miejskiego.
 
Pytanie zadane dnia 2016-02-03 13:19:43, przez stanisław
Witam Pana...chodzi mi o ustawę śmieciową...umowy były podpisywane chyba w 2013 r a od tego czasu wiele się zmieniło...wiele ludzi się wyprowadziło,przeprowadziło,wiele przybyło...może by trzeba było uaktualnic dane,kto gdzie mieszka i czy uiszcza opłaty za siebie i swoją rodzinę i czy opłaty się zgadzają z faktyczną liczbą mieszkańców.
 
Wszyscy mieszkańcy Gminy Brzostek w 2013 r. mieli obowiązek złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. W przypadku zmiany danych, będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, mieszkańcy są zobowiązani złożyć nową deklarację w terminie 14 dni od nastąpienia zmiany. Złożone przez mieszkańców deklaracje są na bieżąco aktualizowane na podstawie wykazu osób urodzonych i zmarłych. Wyrywkowo sprawdzane są również deklaracje z poszczególnych miejscowości.
W przypadku zaległości w opłatach za odpady komunalne wysyłane są upomnienia i prowadzone jest postępowanie egzekucyjne.
 
Pytanie zadane dnia 2016-02-02 17:33:24, przez Alina
panie burmistrzu, czy przewiduje pan kary dla osób wyrzucających śmieci np. do rowów?. Na granicy Kamienicy Dolnej i Gorzejowej ktoś regularnie wyrzuca wory ze śmieciami. Uprzedzając pana odpowiedź, że trzeba kogos złapać na tzw. gorącym uczynku, sugeruję obiecać nagrodę za wskazanie osób wyrzucających śmieci
 
W związku z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, wszyscy właściciele nieruchomości mają obowiązek zbierać i pozbywać się powstałych na terenie nieruchomości odpadów komunalnych w sposób zgodny z przepisami i z wymaganiami określonymi w regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminach. Wyrzucanie śmieci do przydrożnych rowów, czy też do lasu jest zabronione i karane. W odniesieniu do Pani zapytania informujemy, że zgłoszony przez Panią fakt nie zostanie zbagatelizowany. Natomiast Burmistrz nie może wypłacać nagród pieniężnych za wskazanie sprawcy. Jeżeli ktoś jest w posiadaniu informacji i dowodów obciążających sprawcę czynu zabronionego to jego obowiązkiem jest zgłoszenie tego faktu Burmistrzowi lub Policji.
 
Pytanie zadane dnia 2016-01-25 13:46:27, przez madzia
Panie Burmistrzu kiedy zostanie wybrany nowy zastępca Burmistrza?
 
Proszę o wykazanie cierpliwości w tej sprawie. Na chwile obecna trwają rozmowy z potencjalnymi kandydatami, ale nie potrafię w tej chwili powiedzieć kiedy nastąpi powołanie



 
Pytanie zadane dnia 2016-01-14 11:20:16, przez Mieszkaniec ul. Gryglewskiego
Panie Burmistrzu dlaczego ulica Gryglewskiego posypywana jest przez piaskarki od Pana posesji do skrzyżowania z ulica Przedmieście a dalej w kierunku działek jest ˝lodowisko:
 
Przebiegająca obok mojej posesji droga powiatowa obsługiwana jest przez Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy, natomiast ulica Gryglewskiego, o której Pani wspomniała to droga gminna o innej kategorii utrzymania zimowego.
 
Pytanie zadane dnia 2016-01-11 19:19:13, przez Bożena Borowiecka
Panie Burmistrzu czy UG ma w planach stworzenie projektu ( na wzór tego solarnego) na montaż ogniw fotowoltaicznych ? Na pewno łatwiej uzyskać dofinansowanie na projekt grupowy niż indywidualnie.
 
Zgadzam się z Panią, że projekty grupowe mają większą szansę pomyślnej realizacji. Projekt realizowany przez Związek Gmin Dorzecza Wisłoki pn. „Instalacje systemów energii odnawialnej w budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki cieszył się dużym powodzeniem. Niestety na chwilę obecną nie ma możliwości pozyskania dofinansowania na montaż ogniw fotowoltaicznych z Swiss Contribution – Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Jednakże, jeżeli będzie taka możliwość gmina z niej skorzysta.
 
Pytanie zadane dnia 2015-12-29 20:27:46, przez adam
Panie Burmistrzu tyle się mówi o rodzinach wielodzietnych w Polsce co gmina ma do zaoferowania tym rodzinom w 2016 roku
 
Politykę rodzinną prowadzi Państwo, i na mocy tych ustaw Gmina Brzostek realizuje świadczenia rodzinne. Obecnie rodzina wielodzietna posiadająca od 3 dzieci wzwyż może otrzymać Kartę Dużej Rodziny, pokój nr 23 w Miejsko- Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej. Dodatkowych informacji udziela się pod numerem tel. 14 6808923.
Od 1 stycznia br. matkom, które urodziły dziecko, a nie były zatrudnione, wypłaca się zasiłek macierzyński w wysokości 1000 zł miesięcznie. Zasiłek ten przysługuje przez okres 52 tygodni.

Zasiłek rodzinny wypłacany jest co miesiąc i ma na celu pokrycie częściowych kosztów związanych z utrzymaniem dziecka. Wynosi:
• 89,00 zł na dziecko w wieku do ukończenia 5. roku życia;
• 118,00 zł na dziecko w wieku powyżej 5. roku życia do ukończenia 18. roku życia;
• 129,00 zł na dziecko w wieku powyżej 18. roku życia do ukończenia 24. roku życia.
Kryterium dochodowe
Jednym z warunków przyznania świadczenia jest kryterium dochodowe. Miesięczny rodzinny dochód w przeliczeniu na osobę w rodzinie nie może przekraczać:
• 674 zł lub
• 764 zł kiedy członkiem rodziny jest osoba posiadająca orzeczenie o niepełnosprawności.
 
Pytanie zadane dnia 2015-12-27 20:27:56, przez Dawid
dzień dobry Panie Burmistrzu czy będzie sylwester na Rynku Brzosteckim
 
W tym roku nie będzie organizowany Sylwester.
 
Pytanie zadane dnia 2015-12-19 18:46:21, przez Artur Kujawski
Witam Pana Wojtka burmistrza.często oglądamy sesje obrad miejskich ale ta ostatnia to porażka jak można dopuścić do tego żeby młodych działających ludzi wyrzucano z odpowiedzialnego stanowiska.proszę o otwarcie forum Brzostek żeby zwykli laicy mogli się wypowiadać na tematy dotyczące Brzostku i gminy Brzostek
 
Na chwilę obecną na stronie internetowej nie będzie funkcjonowało forum.
Od dłuższego czasu Gmina Brzostek posiada swój profil na portalu społecznościowym facebook. Link do profilu znajduje się w górnym lewym rogu strony internetowej. Wszelkie komentarze prosimy zamieszczać właśnie tam.
 

[ strona: 1 2 z 2 ] >> koniec
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@  |  zarządzane przez:CMS - SPI
Polityka prywatności  | Kontakt
Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki.
x